1 års kalas och jul

Ja tiden bara flyger förbi i vanlig ordning.
Vi har hållt 1 års kalas för Lilleman och julen va här på sin snabba årliga visit.
Massor av presenter o julklappar så nu vet vi knappt vart Vi ska göra av alla nya leksaker. :-).
Det börjar att dra ihop sig, och jag hoppas innerligt på ett jobb av så många många anledningar.

















Snart är det nyårsafton och ett nytt år på ingång. Vi är väldigt optimistiska inför detta ;-).


Dec. 04, 2013

Då va det ett år sen jag misstänkte att slemproppen gått.
Då va det ett år sen barnmorskorna på special BB i Linköping lugnade mig och sa, -detta behöver inte betyda något, slemproppen kan byggas upp på nytt.
Då va det ett år sen jag ringde Kribbe och va orolig och vi bestämde att han skulle åka upp till Linköping.
Då va det ett år sen funkade sämre på mina sammandragningar.
Då va det ett år sen det va snökaos på E4:an och Kribbe sladdade och for in i vägräcket, men tack och lov klarade sig helt utan skador.
Då va det ett år sen de bestämde att jag skulle ner till förlossningen för att få dropp.
Då va det ett år sen jag ringer Kribbe och säger, -kom till förlossningen, jag ska inte föda barn utan bara få dropp igen.
Då va det ett år sen vi tog bort droppet för nu va det dags.
Då va det ett år sen Kribbe sprang in på förlossningssalen och jag säger, -jag har ganska ont nu.
Då va det snart ett år sen en liten Max föddes, klockan 19.19.

En helt fantastiskt söt liten bebis med massa svart hår på sitt lilla huvud.



Ja, under det söta lilla mössan fanns massa fint hår.

Grattis våran fina son och lillebror. Vi älskar dig.

RSS 2.0