:-D

Hittills har inget gått bra alltså. Ville gör allt han inte får, vilket han vet mkt väl om. Max tycker frukosten tar tid på sig. Gör gröt till oss alla tre. Bränner mig på kokande hett vatten, häller ut gröt. Max skriker o Ville lyssnar inte. Äntligen sitter vi o ska äta frukost. Max fullkomligen kastar sig sin gröt medans min hinner bli kall. Ja ja, sånt är livet. Men Max är inte nöjd där utan äter även upp mestadels av min gröt o sen är det bra ;-). Så idag känner jag att jag inte orkar tillrättavisa Ville när han äter sin gröt med händerna. Han äter ju iaf.
Vaknade dessutom med huvudvärk o en rygg som gör mer ont än innan.

glad torsdag!!

En tisdags eftermiddag

Gör ett inlägg i brist på annat.
Barnen tittar på Nicke nyfiken medans vi väntar på maten som står i ugnen o pappan som ska komma från jobbet. Idag blir det kassler o rislåda.
Just nu längtar jag mkt efter ett Jobb. Visst är det ändå trevligt att vara hemma med barnen o man hinner ibland en hel del. Lär ju bli tuffare att både jobba, ta hand om två små o så ett hushåll. Men det ska säkert gå, Vi är ju ändå två o det finns många ensamma föräldrar som gör detta dagligen. Det jag verkligen saknar när jag nu längtar efter att börja jobba är allt det sociala. O kanske faktiskt att få komma hemifrån lite o bli lite "vanlig". Finns många andra saker som står högt på listan också, men det tar vi senare när det liksom börjar bli dags.

RSS 2.0