Cloetta :D



Idag tog vi en tripp till Ljungsbro och Cloetta fabriken där dom även har fabriksförsäljning av sin choklad.. mmm. Köpte massa gott som såklart är onyttigt. KexChoklad Orginal, Hallon, Banan och Bläbär. Har smakat banan o den va super god. Inte sett dess hemma men tydligen hade Kribbe testat blåbär på väg hem från sälen..Men men..
Sedan åkte vi till Max o köpte varsin Lyx Milkshake.

Ville mår skapligt efter operationen igår. Han har varit ganska vaken o lite orolig. trotts att han har både morfin o fått panodill. Han fick nåt lugnande för en stund sen o då blev det lite bättre, han har väl säkert lite ont stackarn.

Igår kväll sent när vi va där sov han så lugnt o fint, o det va riktigt härligt att vara där uppe o tjöta lite med sköterskorna, dessutom så låg han på rygg så man såg honom så mkt bättre, han är så fin lille Ville. Men annars så tycker jag att det blir jobbigare o jobbigare att sitta där uppe. Har sån fruktansvärd hemlängtan o önskar att allt va över. Önskar att man hade kunnat stoppa tillabaka honom o att jag fick fortsätta vara gravid. Nu när magen äntligen börjat växa ordentligt. Hann bara till vecka 24-25, hade ju 15-16 veckor kvar. Jag blir liksom nästan arg när jag tänker på det, älskar Ville över allt annat såklart, men arg på själva situationen. 

När jag är på McDonalds huset är jag ganska lugn o jag sover bra vet ju att dom tar väl hand om honom o att dom ringer om läget blir mer allvarligt eller så, men så fort jag kommer in på Neo blir allt jobbigt igen. När man ser allt. Mitt blodtryck är nog fortfarande lite lågt, har huvudvärk hela tiden o känner mig matt, snurrig o illamående. Tycker att jag häller i mig massa vatten o äter bra. Äter lite Digestive mellan måltiderna, men inget verkar hjälpa. Tips? Man vill ju inte gå till läkarn.

Imon åker Kribbe hem till Gislaved o flyttar in i nya lyan. Kommer bli skit konstigt att komma hem sen. Jag åkte hemifrån den 10/4 sa - Hej då Rambo, ses sen.
Men kom aldrig tillbaka. Har lite dåligt samvete för det. 
Saknar den fisen så in i bomben. Kribbe åker såklart o hälsar på honom, önskar att han kunde få vara här. Så istället kommer mamma hit o sover här till på lördag då Kribbe kommer igen, om han nu inte bryter benen eller nåt då han har fått för sig att han ska köra cross på lördag. Mkt dumt.. 

Känner just nu att jag bara vill krypa ner under täcket o vakna när allt är bra igen..


/Manda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0