Flytt dag.

Idag är kribbe hemma i Gislaved o flyttar till nya lyan, mamma o min moster ska sen, snälla som dom är, packa upp allt o göra det till ett hem tills vi kommer hem igen. Så istället för Kribbe så är mamma här i Linköping hos mig, trevligt. o skönt att slippa va ensam o kunna tänka på lite annat, hade nog inte lagat mat om jag varit själv. Så det är tur att des underbara människor finns som hjälper oss med allt nu. Går inte visa eller förklara hur jävla mkt vi uppskattar detta. Tack till er alla!

Ville mår bra, han har idag kikat massa på mormor tidigare idag. Nyss sov han o va coollugn, skönt att se.

Nu sitter jag med färg i håret o ska snart skölja av det, får se hur det blir :S. Sen blir det ostbricka med mamma :).


/Manda

<3Mamma
<3Ville

Kommentarer
Postat av: lottiz

Lilla söta Amanda. Klart man vill hjälpa er ! Vi gör d lilla för att göra eran dag lite ljusare. Vi vet att ni går igenom en tuff period ! Att Ville kämpar o att ni kan bara finnas där för honom! Vi gör saker för er för att vi vill o tänker på er ! Kramar

2011-04-29 @ 22:02:37
Postat av: Gustav Larsson

tänker på er konstant ska ni veta, skönt och veta att operationen gått bra iallafall.. Som sagt ni finns i mina tankar och är det något så bara hör av er.. Ni betyder båda två, eller egentligen ska jag säga alla tre för ville är en del av er 2 fina människor jag lärt känna.. så som sagt tveka aldrig på att höra av er.. Mvh Gustav

2011-04-30 @ 01:19:36
Postat av: Mathilda

svar: haha ah de tror jag inte... :)

2011-04-30 @ 02:19:59
URL: http://mathielicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0