Grattis Ville! <3

Idag om några timmar är Ville en vecka gamal. Jag kan knappt förstå att en vecka redan har gått. Fast i och för sig så har jag ännu inte riktigt fatta att jag fött barn.
  Ville fick iaf massa beröm igår för att han är så duktig o allt ser så bra ut just nu. Ja jag känner att jag måste skriva just nu, för vi vet ju aldrig.
  Men som alla vet så trillar ju navelstumpen bort efter ett tag, ganska snart i Villes fall o då ska vi börja med kängruvård, det betyder att Ville kommer ligga på mammas o pappas bröst i några timmar o bara mysa :D. Att vi ska börja med det då är för att han just nu har en "slang" in i naveln till nån ven.. Jag är inte jätte insatt på vad han har för slangar o mediciner, det håller Kribbe kontrollfreake koll på. :) jag vill bara höra att han må bra o försöker lära känna hans signaler. Klart att pappa Kribbe gör det också. Jag vet iaf att dom varje natt klockan 01.00 höjer dosen av mat. O han bajsar o kissar som han ska, så tarmarna funkar som dom ska :D. Han är så duktig våran lilla plutt.<3
  Idag ska vi faktiskt på föräldrakurs på neo avdelning.
  Dagarna går fort här i Linköping, trodde det skulle gå såå långsamt. Vi sitter hos honom ett par gånger om dagen o sen försöker vi själva hitta på nåt tillsammans. Vi har kommit varann så mkt närmare efter att detta hände. O det känns så skönt. Skulle inte klara en minut utan min älskade Kristian <3.
   Nu ska vi käka lite frukost o sen gå upp till älskade Villeman o gratta honom på en veckas dagen ;).


/Manda

Kommentarer
Postat av: Hella

Åh Amanda! Givetvis även Kribbe!



Helt underbart och rörande att läsa bloggen. Jag tänker på er och hoppas att allt e bra med er alla tre. Här har ni en given läsare av bloggen! Kraaam

2011-04-18 @ 11:07:41
Postat av: pappa kribbe

maten ökar dom var tolfte timme klockan ett:P

2011-04-18 @ 11:28:01
Postat av: Farmor och farfar

Grattis Lilla Ville en vecka gamalt

2011-04-18 @ 12:46:49
URL: http://http://villesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0