Onsdag..

Idag sov jag nästan till nio, o det va väldigt skönt. Brukar annars vakna innan sju. När jag vaknade var det till att pumpa fram mjölk så att Ville får mat. Börjar bli less på att pumpa faktiskt.. Vill ju ha mitt barn där, vill amma. Men men. Var tredje timma sitter jag där med pumpen. Men allt för min lilla Ville. 
 
Idag har jag bytt min första blöja på Ville. Det gick bra, men det va lite nervöst innan, jag r så himla rädd att göra honom illa, han är ju så liten. Lilla plutten. Nästa gång är det pappas tur. :)

Inatt hade han varit lite mer slemig i halsen än vanligt, dom fick suga rent väldigt ofta, så dom tog en odling bara för att kolla, troligtvis är det inget förkyldningsvirus då han har respirator, men iaf. Nu under dagen har det varit bättre. Dock va han lite orolig när vi va där sist, jobbigt att se o inte kunna göra nåt mer än att hålla om honom.

Snart så öppnar han allt ögonen, han har kämpat i några dagar nu, o nu är det inte långt kvar :D häftigt.

Ikväll tog vi en runda i bilen o kollade in två st tattoo studios :). sen tvättade vi bilen som va extremt dammig o full av fågel bajs.. blää..

Om en stund går vi till Villeman igen o säger god nat o myser lite, sen blir det bums i säng o somna till en film :)


/Manda

Kommentarer
Postat av: Mathilda

sv: Ja hos er hehe, vi har plockat ner allt i köket :)

2011-04-20 @ 22:22:12
URL: http://mathielicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0