Liseberg

Det har varit en relativt bra vecka som varit. Trotts ganska dåligt väder till en början..
I början av veckan har vi inte gjort så mkt, försökt tagit oss ut på promenader, men det har inte varit någon hit.
I lördags tidigt bar det iväg till Göteborg, eller tidigt o tidigt, vi åkte från gislaved vid nio, men det är ju då vi brukar gå upp hehe. Vi träffade släkt över mat o fika, sen spenderade vi eftermiddag kväll på Liseberg, o vi hade tur med vädret, inget regn o ingen blåst. Men mega mkt folk. Men det va en riktigt bra dag, Ville låg o sova i vagnen mesta dls av tiden inne på Liseberg :). Han vaknade strax innan vi skulle åka o fick titta på alla lampor som han blev väldigt imponerad av. Stora ögon vart det. Hela dageb va jätte bra o hur mysig som helst, trotts trängsel.. :)
Igår söndag blev det en promenad i det underbara vädret med kallt o lite vit mark. Precis så det ska vara :).
Eftermiddagen blev dock lite annorlunda. Ville skrek konstant i tre timmar o ville inte äta. Vi ringde då till barnakuten i Jönköping, o hon tyckte att vi kunde komma in. Öroninflammation o kåvepenin blev det. O ipren fick vi med oss, o nu äter han igen. Dock gråter han en del fortfarande. Men det går nog över.
Annars är allt bara bra med oss.
God natt..
/Manda

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej Manda!



Vilken fin blogg du har måste jag börja med att säga.



Jag läser ju nu en kurs på örebro universitet som heter barnssynutveckling. Just nu håller jag på och skriver en uppsats om orsaker till synskador hos barn i Sverige. Och min fråga till dig är ifall jag skulle kunna få låna en bild av dig på Ville från neo i min uppsats?



Du når mig på mailen eller via min blogg.



Hoppas ni haft en fin jul.

Mvh Julia

2011-12-28 @ 19:36:01
URL: http://www.mittialltvitt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0