Skärpning..

Nu vart det så längesen jag skrev nåt hät att jag nästan glömt hur man loggar in :P.
Nja, riktigt så illa va det inte, men jag ber verkligen om ursökt för att jag varit dålig på att uppdatera.
Har faktiskt några ursäkter för det:
Vi har ville på rummet vilket innebär att vi inte få ha våra mobiler på pga störningar i apparater osv
Ville kräver all vår tid o vi har händerna fulla, o när han sover så sover oxå vi ;)
Det finns inte jätte mkt att skriva om, känns som att jag skriver samma sak i varje inlägg, -Ville mår bra o gör framsteg.
Ja där hade ni några iaf.
Ville mår alltså bra o gör framsteg o det har hänt mkt sen sist, så mkt att jag inte ens vet vad jag skrev om sist ;).
Ville har ju alltså ingen CPAP alls o inte nog med det, han har inte heller någon sond utan äter fullt på flaska, Riktigt skönt att slippa sond o sondsprutor.
Syrgasen har han väldigt lite på dagarna, ibland vid måltider o ibland inte ens då. Men dock krånglar magen fortfarande, o har han inte skött magen på ett par dagarna så märks det i syresättning o han har då syrgas oftare.
Men vi hoppas att magen är på bättringsväg nu..
Vi har ju Ville hos oss nu både dagar o nätter så nu är allt på riktigt, vi går även ut på små promenader med Ville i sin neo vagn, det enda som fattas är nu att vara hemma, men inte långt kvar nu, ome en vecka är han i v 40 o skulle varit född. O han har snart gått upp 3 kilo sen han föddes. Häftigt.
I onsdags vägde han 3550 gram o är 45 cm lång. :)
Idag åkte jag hem för att göra en tripp till Gekås Ullared för att handla så att vi har allt färdigt för Villes hemkomst.
Jag är super nervös, fast på ett bra sätt ändå..
Vaggan hans är färdig o bäddad, så nu saknas bara Ville :).
Åker tillbaka till jönköping o mina pojkar imon igen.
Här kommer lite bilder.
Måste förresten bara berätta att jag är rörd o förvånad över hur många läsare jag faktiskt har, tack!
Första promenaden
Första promenaden
Som vi längtar :)
/Manda

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder

2011-07-29 @ 00:57:35
Postat av: Farmor och farfar

Fina bilder och fina Ville

2011-07-29 @ 08:55:40
URL: http://http://villesmamma.webblogg.se/
Postat av: Amme

Hej! Så roligt o läsa att Ville mår bättre och att ni får komma hem snart. Går ofta in på din blogg för o se ifall du hat uppdaterat den. Hälsningar från Villes "granne" Emin som låg jämte varann på neo. ;)

2011-07-30 @ 18:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0