Dagarna går..

Det är många som läser bloggen nu, närmare 50 unika besökare igår.. hihi.. Synd bara att jag inte har så mkt att berätta bara.. Ville är hur go som helst o har börjat äta bra igen, så nu är jag väldigt nyfiken på vikten :-)
Men jag undrar hur månge det är av dom som verkligen bryr sig om oss o Ville?
Vet nämligen att någon/några som läser för att försöka hitta fel osv..
Vad jag vet så är det inte förbjudet att skriva ut Företagsnamn, har aldrig använt några privata namn.
O dessutom så är det dom själva som gjort fel.
Jag sa.. (kort version)
-Jag är gravid och har foglossning.
Jag fick till svar..
-Då kan du inte vara kvar efter den ? april för vi vill utbilda folk på längre sikt, men hör av dig efter din mammaledighet..
Jag kan inte förstå vad jag har gjort för fel alls, jag har sagt som det va, med exakt de orden jag fick höra det med..
Jag fick alltså inte till svar..
-Du ska ju ändå inte vara kvar efter den ? april, klarar du av arbetet tills dess?
Det värsta är att min sambo får reda på saker innan mig, saker som gäller mig? hm, frågan är om det är rätt.
/Manda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0