Tisdag..

Sitter hemma i soffan med början till huvudvärk o äcklig mensvärk.. fy....
Två alvedon o hoppas på att det släpper..
Mina pojkar ligger o sover, men den stora ska snart upp o åka iväg till jobbet o jag ska snart krypa ner.
Idag har min fina Iaa varit här, vi har tjötat, busat med Ville, lagat mat o tjötat ännu mer. Åh vad jag saknar henne nu när hon dragit iväg till Halmstad. Inte så långt dit egentligen, men det blir att man inte träffas så ofta såklart..
Får bli att man åker ner själv en helg o myser o tjötar bara vi två nångån :).
Igår va jag på gamla älskade jobbet som jag va dum o slutade från o började AD-plast där jag sen fick sluta.
Ja ja, nog om detta, va iaf o hälsade på i lägenheten på Ängsgatan. Ett år sen jag va där o jobbde sist. Blir nog att börja vikariera lite på helgerna.
I lördags var det dop som stod på schemat. Dagen bara sprang iväg, men allt blev lyckat. O Ville höll humöret uppe i kyrkan, men sov som en stock på kalaset, men när alla sedan hade gått hem på kvällen o vi skulle plocka undan lite, ja då slog Ville upp ögonen o va super pigg.. haha. :)
Nehe, skjutsa in lite bilder sedan väcka mannen..
/Manda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0