Veckorna går...

Dom senaste veckorna har varit helt knäppa.. O jag måste säga att det finns människor utan dess like. Säger att jag gör stora fel hit o dit, men egentligen så ligger de allra största felen hos dom själva. Misstag i form av ord och text har bara skadat er själva, ändå försöker ni få mig att tro att allt bara är mitt fel. Jag kan medge att jag har använt vissa ord på ett fel sätt såsom felstavning osv.. Men men, Ville mår bara bra, svårt att veta vad man ska skriva om honom nu för tiden. Ett tag sen vi vägde honom, men på fredag tror jag det va dags igen, ingen jätte koll, får alltid ett sms dagen innan :-).
I veckan har vi nästan bara varit hemma, men i torsdags förmiddag plockade Malin o Oliver upp mig o Ville o vi begav oss till Veronica o Holger dit även Caroline o Liam kom. Veronica bjöd på lunch i form av ost o skinkpaj o till efterrätt kladdkaka med fruktsallad o lite kakor :-) mmm.. En otroligt bra dag o så skönt att komma hemifrån. snart dags att börja packa igen, men inte bara det, måste ta tag i körkortet.. Måste måste måste! Kan bara inte bo på landet utan.. Ändå 6 km från Gislaved.. Nehe, nu ropar min käre son på mig. Dags att agera.
/Manda

Kommentarer
Postat av: malin

Tack för att du följde med ossx:-) tänk inte på vad folk säger. ni är bra precis så som ni är!

2011-11-28 @ 18:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0