God natt..

Tittade precis på dagens avsnitt av sjukhuset på tv3play.. O jag skrev ju innan att Elisabeth pratade skånska, men det gör hon nog inte, jag vet faktiskt inte alls vad det är för dialekt någon blandning av nåt.. Hon är dessutom avdelningschef..
Ja ja, rätt ska va rätt..
Ringde faktiskt barnakuten för en stund sen i och med att Ville äter så dåligt, det är precis som att det gör ont just då.. Idag har han dessutom sovit typ hela dagen.. hmm, det brukar inte lille herr ahlqvist göra.
Sköterskan jag pratade med tyckte jag skulle ge honom en alvedon o vänta tills imon o isf ringa barn mottagningen här hemma.. Vi får se..
Nehe, nu ska jag testa o se ifall lill mannen vill ha mat..
/Manda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0