Greys anatomy..

Dagen har gått fort, som alla andra dagar..
Ville fortsätter att vara gnällig när han äter, snart vänjer jag nog mig.. :-(
Idag har vi varit på finska föreningen, Ville umgicks med farmor o jag fick mig en massage, alltid lika välbehövligt. Hemma igen så kom faster Janina o hälsade på en snabbis..
Medans jag diskade o lagade mat va Ville inte alls glad.
Men man kan ju inte vara glad hela tiden..
Men man smälter när han är det..
Haromdagen fick Ville sig lite katrinplommon pure, vet dock inte ifall han gillat eller ej.. Hmm..
Han ser inte jätte imponerad ut..
Morgonmys..
Nu funkar kanal5 med.. Lovely.. perfekt tills säsongsstarten av Greys anatomy..
/Manda

Kommentarer
Postat av: Caroline - mamma till Theodore & en till i magen

Man blir så glad utav att se att han mår så bra!

Att födas i vecka 23 (om jag har rätt?) är ju väldigt tidigt! Och kan väl inte vara så vanligt med barn som överlever, eller? :)

2011-10-07 @ 06:56:35
URL: http://mammastheodore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0