Sitter hemma..

Det är fredag o helg, men en fredag är som vilken dag som helst egentligen..



Idag har vi varit på bvc för att kontrollväga Ville som ju då har ätit sämre en vecka ungefär. Han har gått upp i vikt, inte så mkt, men ändå upp o bvc sköterskan va nöjd. Han har ju ätit väldigt mkt innan o därmed gått upp väldigt mkt så det är väl därför man reagerar. Jag hoppas han kommer tillbaka till gamla vanor snart iaf.
Vilkt idag: 5970 gram..

Imon ska vi till Värnamosjukhus en sväng, mamma, jag o Ville för att hälsa på o muntra upp min mormor som i måndags opererade sig, en ny höft kula blev det.. Operationen gick bra, men antar att det inte är så roligt att vara där själv..
Aj då, jag missade att ta bort blixten..
/Manda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0