April 2012

Vilken månad det varit. Fullt upp typ hela tiden.
Stackars Ville.
Förkyldning
1 år
Kalas
1 års kontroll, vaccin
Två tänder
Tandläkare
Neo, synagis ( tack o lov sista )
Idag har vi haft min faster på besök. Tänk att det kan gå så lång tid mellan mötena trotts att man bor på samma lilla ort. Ledsamt faktiskt. Men med en kanna kaffe så hann vi ändå ikapp ganska bra tycker jag. Och nu ska det banne mig inte ta så lång tid tills nästa gång.
Planerna inför sommaren är ljusa, men saknar fortfarande brevet från knarrholmen, varken jag eller mamma har fått svar, så det börjar se mörkt ut. Men det blir nog iaf Öland ( aldrig varit innan ) trevliga dagsturer, såklart visiter till Halmstad och Iaa, o förhoppningsvis en tripp till Jämtland och farmor som jag inte träffat på flera år :(. Jag håller dock fortfarande tummarna hårt för Knarrholmen ( den bästa platsen på jorden )
Igår blev den en ny vagn för Villes del, Emmaljunga Scooter.. Im in looove!
Denna månaden har också varit full men minnen och känslor. Pappa <3
/Manda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0