En helt vanlig söndag

Söndag, o som vilken dag o söndag som helst är jag o Ville själva. Villes pappa sover o vi gör absolut ingenting nu medans vi väntar på tvättmaskinen.
   Senare eller ganska snart ska på bort till min mamma o fixa iordning gårdagens skörd av kantareller till nåt gott. Jag gissar på varma mackor ;).
   Just nu sover jag extremt dåligt på nätterna, vaknar nästan alltid med huvudvärk, ingen jätte värk men sån där liten som ligger o maler bak i huvudet. Förmodligrn sover jag konstigt.
   Det börjar närma sig uppskrivning och uppkörning o jag är skit nervös rent ut sagt. Inte för teorin utan för körningen, då äe det någon som sitter där o dömmer mig. PÅ teorin är det bara en dator som räknar ihop rätt svar. Men men, just nu vill jag bara ha det klart så att jag kan tänka framåt o släppa det, just nu struntar jag i ifall jag får köra utan Kribbe o en grön skylt, bara jag får det överstökat.
   Det verkligen öser ner blött just nu.. suck.. Jag som tänkte gå snart, inge kul att bara sitta här hema.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0