Dec. 02, 2012

En dag som denna är det extra jobbigt att ligga inne o va ensam..
Grannen har folk hos sig, o de pratar o skrattar. Det gör ont att veta att jag får vänta tills fredag innan jag får hit min familj..



Man är ensam o sårbar..



I fredags gjorde på en koll på min tapp. O den finns kvar, men den är öppen ca 1 cm. Det gjorde ont att veta. O man undrar så varför det händer. O varför det händer just mig. Har inte vi varit med om tillräckligt..
Vi ändrade då mina mediciner. Får bricanyl 3 gånger dagligen o injektion vid behov. Hoppas att det håller sig så..



Jag önskar att jag kan åka hem över jul, men det ser mörkt ut..

Kommentarer
Postat av: malin

Gumman va stark även fast det är svårt. Varför kroppen gör så här mot dig är frustrerande men du kämpar på o tänk på bebis som också blir starkare för varje dag <3<3

2012-12-02 @ 21:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0