Dec. 13, 2012

När vi igår kom till Jönköping blev allt så verkligt.. Uppe i Linköping måste jag gått i en dubbel bubbla. Men väl i Jönköping träffades jag av ett riktigt slag med känslor..
Bland annat att Max faktiskt ändå är liten o sjuk. Men oxå av att jag ännu en gång inte fick va med om allt.
Dock är jag otroligt glad över min förlossning. Den va o blev som jag ville nästan.




Max är fortfarande trött o tagen efter transporten, o det är jobbigt att se. Hoppas verkligen att det vänder snart. Gjorde ett nytt ultraljud på hans hjärta idag. O hans ductus har faktiskt dragit ihop sig lite :-).
Just nu är han ute o myser med sin pappa :-).



O jag kände på mig att f-kassan skulle krångla med mig igen.. De kommer på över 30 dagar efter att läkarn sjukskrivit mig att de vill ha komplettering till varför jag blev sjukskriven. Vilket betyder att det.dröjer ytterligare innan jag eventuellt får några pengar. Suck.. Vi får se hur det slutar. tyvärr slutar ju inte räkningar att komma in bara för att jag inte får pengar som jag ska.. Men men..



Villeman fick bli hemma då vi misstänker att han blivit lite förkyld. Men det är samma fart i honom som vanligt. Dock har han fortfarande.tänder påväg vilket.går honom väldigt lättretlig.. Saknar honom.. Önskar att jag kunde dela på mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0