Nov. 19, 2012

Idag känns saker o ting ganska okej ändå.
Magen känns lugn från sammandragningar o kroppen gör inte lika ont. Till och med så har jag fått tillbaka lite av matlusten.



Däremot finns tankarna där, hela tiden. Idag funderar jag mycket på julen. Jag har annars inte varit så mkt för julen just. Men sen jag fick Ville har det ändrats. O denna julen lär jag ligga på sjukhus, med eller utan lillebror.. Det känns tungt, vill ju kunna va hemma o fira jul som alla andra.. Jag hatar att vara annorlunda!!!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Håller tummarna för att den lille ska hålla sig kvar därinne så länge som möjligt...

2012-11-19 @ 11:52:30
Postat av: Lisa

Jag hoppas verkligen du ligger där du ligger tills nästa år, med bebis i växande stor mage!! :) :)

2012-11-20 @ 20:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0