5 mars?!

I torsdags förra veckan va det dags för ultraljud.. Allt ser jätte bra ut o det är en väldigt livlig liten jag bär på. O det känns :-P.
Imon har det redan gått 20 fulla veckor o snart är vi där då Ville föddes. Det är läskigt, speciellt när jag faktiskt har haft en del sammandragnningar. Det har inte gjort ont, bara varit obehagligt, mkt för att man är så rädd. Dessutom är jag ibland osäker på vad som är vad. För den lilla trycker mkt på urinblåsan o rör sig väldigt mkt. Ska på kontroll på torsdag igen o hoppas verkligen att det ska se normalt ut. Vet inte riktigt vad jag gör annars. Försöker ju undvika lyft o försöker vila, men med en ettåring är det lite svårt.
Ni som fortfarande läser, håll tummarna o tår för att allt ska gå bra o fullt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0