inskolning..

Det är idag andra dagen på inskolningen. Villeman är ute o leker i sandlådan med de andra små o jag sitter kvar inne. Han har inga problem med att jag inte är med. Det är ju fullt upp med annat :-). Får bara hoppas att det fortsätter, men det tror jag. Det börjar dock kännas konstigt när det nu är så på riktigt att jag ska lämna honom här själv. Mammahjärtat gör lite ont. men jag vet hur gott det kommer göra för oss båda. När jag sökte dagisplats visste jag ju inte att jag nu till hösten skulle va gravid. Så det va ju från början endast för hans skull, men nu oxå bra för mig så att jag kan vila o ta det lungt. Men nu börjar jag oroa mig på riktigt, jag är rädd.. Ingen vet ju hur detta kommer att gå. Men jag.glädjer mig lite åt rutin ultraljudet nästa vecka :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0