Mar. 05, 2013

Igår lämnade vi sjukhuset o ja, vi tog med oss våran Max hem. Allt kändes super o dagen kunde inte bli bättre när man är på hemmaplan med hela familjen. Men så kom natten o Ville började hosta o sov inte mkt. Till morgonen hade han 40 graders feber o va väldigt trött. ringa vårdcentralen o Kribbe åkte med Ville dit. Som tur var så var det inte Rs-virus men en annan slags infektion som de tyckte krävde antibiotika. O de rekommenderade oss att inte ha pojkarna tillsammans. Så ja, ännu en gång fick vi lämna iväg.våran stora fina kille. Han har det jätte bra hos farmor o farfar, men jag får ändå så dåligt samvete. Stackars liten som skickas fram o tillbaka. Han är förhoppningsvis hemma snart igen. Så snart penicilinet börjat verka. O så hoppas vi att Max inte hann bli smittat. Jag o Max tillbringade dagen inne i sovrummet för att iaf kanske minska risken för smitta iaf. Men vi får se..

Kommentarer
Postat av: Emmy

Det är en stor dag när man äntligen får åka hem efter så lång tid på sjukhuset. Jag vet precis!

Mina tvillingar föddes i vecka 23+5 och vi låg först på Lunds neo-iva och sedan på NÄL i totalt fyra månader. Vi såg många familjer som kom och gick. Vänner vi fått åkte och lämnade oss kvar till sist. Det kändes väldigt ledsamt.

Dagen då vi åkte hem var underbar!
Grattis!

www.mirakeltvillingar.wordpress.com
www.pysslingarna.wordpress.com

2013-03-11 @ 11:18:16
URL: http://mirakeltvillingar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0