regn och åter regn..

Nu har hösten verkligen anfallit. Höstrusk.
Älskar hösten, men ibland överdriver regnet. Som idag, hade gärna tagit barnen o gått upp till öppna förskolan. Men är inte sugen på att gå den biten i detta väder o Kribbe tog bilen till jobbet imorse. Så vi får försöka underhålla hos här hemma.

Har lite träningsvärk igår från Pilates. Så jag tänkte ta och skaka loss till lite Zumba sen när barnen sover. Om jag nu lyckas få dom till att sova samtidigt. Senare idag står bodystep på schemat. Och blir ni träningsvärken värre så blir det riktigt tufft. Men jag ska göra det ändå.

Sitter fortfarande och väntar på kallelse för 6 månaders koll på neo för Max. Vi skulle diskutera han lilla hjärtfel för vi har en del frågor. Och ringa vill jag inte göra ännu. För brevet med kallelsen är kanske påväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0